Pratimai pilvo presui arba kokie pratimai padeda numesti riebalus nuo pilvo?

2020-08-31
Kokie pratimai padeda numesti riebalus nuo pilvo

Pakalbėkime apie tai, kokie gi yra geriausi pratimai pilvo presui arba kokie pratimai padeda numesti riebalus nuo jo. Juk lieknas ar raumeningas pilvas – daugumos svajonė. 

Jei į šį klausimą reikėtų atsakyti trumpai – visi pratimai. Taip, net pritūpimai ar įtūpstai padės jums numesti riebalinį audinį pilvo srityje. Kodėl? Na, paprasčiausiai todėl, kad mes negalime pasirinkti, kurios kūno dalies apimtis norime sumažinti. Riebalinis audinys mūsų kūne mažėja labiau bendrine prasme (vienu metu mažėja ir aplink pilvą ir aplink šlaunis sukauptas riebalinis sluoksnis), nesvarbu, kurią kūno dalį treniruotume.

Genetika, stresas ir kiti faktoriai diktuoja tai, kurioje vietoje sukaupiame daugiau riebalų (turbūt esate pastebėję, kad vieni žmonės linkę daugiau riebalų „nešiotis“ pilvo srityje, kiti – sėdmenų, šlaunų srityse). Bet taisyklė kaip riebalinio sluoksnio atsikratyti yra visiems universali: privalome „sudeginti“ daugiau kalorijų nei jų suvartojame. Tą be abejonės galime padaryti kontroliuojant mitybą, bet tokio pat efekto galime pasiekti ir padidinę savo fizinį aktyvumą.

Patikimų sveikatingumo srities specialistų paslaugos už ypatingą kainą

Pratimai pilvo presui

Mokslinių tyrimų duomenimis efektyviausias sprendimas šiam tikslui pasiekti yra atlikti tiek vadinamąsias kardio treniruotes (tokias kaip vaikščiojimas, bėgimas, važinėjimas dviračiu, plaukimas), tiek ir treniruotes su svoriais. Įrodyta, kad kartu kombinuojamos šių tipų treniruotės itin efektyviai sumažino riebalinį sluoksnį pilvo srityje ir… kitose kūno vietose.

Pratimai pilvo presui

Keletas tyrimų net tyrė ar atliekant daugiau pratimų būtent pilvo preso treniravimui riebalinis sluoksnis pilvo srityje sumažėjo labiau, nei tada, kai buvo atliekami bendriniai pratimai su svoriais. Ir nustatė, kad atliekant daugiau pratimų pilvo presui, riebalinio audinio tolygiai sumažėjo tiek pilvo, tiek ir šlaunų srityse. Tokį patį efektą pasiekė ir tie asmenys, kurie pilvo preso pratimų neakcentavo. Ką iš to turėtume pasiimti? O gi porą esminių žinučių:

  1. Mūsų kūnas gali deginti bendrąjį riebalinį audinį, bet ne riebalus nuo mūsų pasirinktos kūno vietos.
  2. Atliekant daugiau pratimų pilvo presui mes nepaspartinsime riebalinio audinio mažėjimo šioje kūno vietoje.
  3. Efektyviausias būdas pasiekti norimų rezultatų – kaitalioti kardio treniruotes ir treniruotes su svoriais.

Monika @BreakingFit


Šaltiniai:

  • Akinremi AA, Sanya AO, Sanusi AA. Effects of combined aerobics and abdominal strengthening exercises on abdominal adiposity in sedentary adults. Afr J Med Med Sci. 2013.
  • Vispute SS, Smith JD, LeCheminant JD, Hurley KS. The effect of abdominal exercise on abdominal fat. J Strength Cond Res. 2011.
  • William D. McArdle; Exercise Physiology: Nutrition, Energy, and Human Performance 8th ed.
BreakingFit Naujienlaiškis

Užsiprenumeruok ir gauk mūsų naujienas su rekomendacijomis, padėsiančiomis kurti sąmoningą gyvenimo būdą:

Invalid email address
Jokio šlamšto ir reklamos - tik tikslinga, koncentruota informacija.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Video treniruotės