Mūsų ir neatlygintinai prisijungusių profesionalų trenerių tikslas – išjudinti kuo daugiau
žmonių, todėl čia vienoje vietoje pamatysite savo mėgstamų trenerių įvairias namų ar lauko sąlygomis atliekamas
treniruotes, kurių net 62!

#31 RYTO JOGA su jogos mokytoja Beatriče Liepute

Ši 15 min. praktika skirta viso kūno balansui ir stiprinimui. Galime netgi pabandyti užsimerkti, kai jaučiame, kad kūnas bando išlaikyti pusiausvyrą, pvz. būnant medžio pozoje ant vienos kojos.

Yra galimybė prisijungti prie LIVE jogos praktikų. Dėl daugiau informacijos prašome kreiptis “Yoga with Liepute” (Facebook ir Instagram).

Svarbu: jeigu turite specifinių sveikatos būklių ir turite abejonių, prašome kreiptis su klausimais dėl sekos pakeitimų.

#32 STRONG CORE treniruotė su kineziterapeute Daiva Janarauskiene

Kaip visada paprastai, bet ne prastai!

INSTRUKCIJA: kiekvienas pratimas kartojamas po 15 kartų su kiekviena puse, kartojame pratimus 3 serijas.

#33 STRONG CORE treniruotė su kineziterapeute Santa Povilonyte

Kad karantino metu kūnas nepamirštų nuo kėdės ar sofos pakilti dirbantiems iš namų ar besisukantiems virtuvėje. Kiekvieną pratimą darykite lėtai, kartokite 10-15 kartų x 3-5 serijas.

#34 RYTO JOGA su jogos meistre Aiguste Karaliūnaite

Puikiai tinka, jei norite rytą pradėti su energija. Saulės pasveikinimai ir stiprina ir pralanksto visą kūną. Daug variacijų. Šį rytą renkamės iš trijų (bus kitų) ir pasirinkę kartojame tiek kartų kiek norime:

1) Klasikinis saulės pasveikinimas;
2) Saulės pasveikinimas A;
3) Saulės pasveikinimas A – intensyvesnis.

Blokeliai, diržai, patiesalas naudojamas prireikus – priklauso nuo jūsų lankstumo, kelių jautrumo (laisvai gali būti iškeisti į knygas, šalikėlius ar diržus).

Jei turite pageidavimų dėl sekančios treniruotės ar turite klausimų drąsiai krepkites. Taip pat turint tam tikrų sveikatos ypatumų (nugaros skausmai, išvaržos, spaudimas ir pan.), kreipkites dėl sekos aptarimo.

Yra galimybė užsisakyti ilgesnės trukmės jogos treniruotes, individualias, specialiai sukurtas jums sekas, atsižvelgiant į jūsų sveikatos ypatumus. Krepkites dėl daugiau informacijos @aiyogafitness (Facebook, Instagram) arba contact@aiyogafitness.com.

#35 STRONG CORE treniruotė su kineziterapeute Daiva Janarauskiene

Šį kartą Daiva paruošė treniruotę rankoms! Gelbsti nuo visokių vėliavėlių, sparnelių, odos rinkelių ties liemenėle ir formuoja gražią pečių liniją.

INSTRUKCIJA: pratimus kartoti po 15 kartų su kiekviena puse, 3 serijas. Dalyje gulint ant pilvo atkreipkite dėmesį į plaštakų padėtis, su kiekviena padėtimi pakartokite pratimą 15 kartų. Paskutiniame pratime alkūnes laikyti sulenktas stačiu kampu ir būtinai pečių linijoje!

#36 RYTO JOGA su jogos mokytoja Beatriče Liepute

Laikas jogai ir gerai nuotaikai! Išjudinkime visą kūną! Kvėpuojame pilvu, įkvepiame ir iškvepiame su kiekvienu judesiu.

Yra galimybė prisijungti prie LIVE jogos praktikų. Dėl daugiau informacijos prašome kreiptis “Yoga with Liepute” (Facebook ir Instagram).

Svarbu: jeigu turite specifinių sveikatos būklių ir turite abejonių, prašome kreiptis su klausimais dėl sekos pakeitimų.

#37 RYTO JOGA su jogos meistre Aiguste Karaliūnaite

Šį rytą tęsiame temą apie Saulės pasveikinimus. Saulės pasveikinimai ir stiprina ir pralanksto visą kūną. Daug variacijų, renkamės iš Saulės pasveikinimo B variacijų, pasirinkę kartojame tiek kartų kiek norime.

Blokeliai, diržai, patiesalas naudojamas prireikus – priklauso nuo jūsų lankstumo, kelių jautrumo (laisvai gali būti iškeisti į knygas, šalikėlius ar diržus).

Jei turite pageidavimų dėl sekančios treniruotės ar turite klausimų drąsiai krepkites. Taip pat turint tam tikrų sveikatos ypatumų (nugaros skausmai, išvaržos, spaudimas ir pan.), kreipkites dėl sekos aptarimo.

Yra galimybė užsisakyti ilgesnės trukmės jogos treniruotes, individualias, specialiai sukurtas jums sekas, atsižvelgiant į jūsų sveikatos ypatumus. Krepkites dėl daugiau informacijos @aiyogafitness (Facebook, Instagram) arba contact@aiyogafitness.com.

#38 STRONG BODY treniruotė su sunkiosios atletikos treneriu Mindaugu Januliu

Šią Mindaugo viso kūno treniruotę galima atlikti tiek namie, tiek lauke.

INSTRUKCIJA:

APŠILIMAS:
Visus pratimus kartojame 2 ratus.
Kiekvieną pratimą atliekame po 30s.
Po 1 rato ilsimes 30s.

PAGRINDINĖ TRENIRUOTĖS DALIS:
30s dievams/20s ilsimės.
Kiekvieną pratimą kartojame 3 kartus, tik tada darome sekančią užduotį.
Po 1 rato (3 pratimų) ilsimės 1min.

TEMPIMAS:
Pratimus atliekame 10-15s.

#39 RYTO JOGA su jogos mokytoja Beatriče Liepute

Pabudome ir kelkimės! Trumpa, bet efektyvi seka kūnui pažadinti, o kartu ir atpalaiduoti. Susikurkime gerą nuotaiką visai dienai!

Jeigu turite pageidavimų ar klausimų, prašome kreiptis “Yoga with Liepute” (Facebook ir Instagram).

Svarbu: jeigu turite specifinių sveikatos sutrikimų ir turite abejonių, prašome kreiptis su klausimais dėl sekos pakeitimų.

#40 RYTO JOGA su jogos meistre Aiguste Karaliūnaite

Trečia Saulės pasveikinimo treniruotė. Šį kartą kiek žaismingesnė. Saulės pasveikinimai ir stiprina ir pralanksto visą kūną. Dancing warrior Surya Namaskar (Saulės pasveikinimas), pasirinkę variaciją kartojame tiek kartų kiek norime.

Blokeliai, diržai, patiesalas naudojamas prireikus – priklauso nuo jūsų lankstumo, kelių jautrumo (laisvai gali būti iškeisti į knygas, šalikėlius ar diržus).

Jei turite pageidavimų dėl sekančios treniruotės ar turite klausimų drąsiai krepkites. Taip pat turint tam tikrų sveikatos ypatumų (nugaros skausmai, išvaržos, spaudimas ir pan.), kreipkites dėl sekos aptarimo.

Yra galimybė užsisakyti ilgesnės trukmės jogos treniruotes, individualias, specialiai sukurtas jums sekas, atsižvelgiant į jūsų sveikatos ypatumus. Krepkites dėl daugiau informacijos @aiyogafitness (Facebook, Instagram) arba contact@aiyogafitness.com.