Mūsų ir neatlygintinai prisijungusių profesionalų trenerių tikslas – išjudinti kuo daugiau
žmonių, todėl čia vienoje vietoje pamatysite savo mėgstamų trenerių įvairias namų ar lauko sąlygomis atliekamas
treniruotes, kurių net 62!

#51 STRONG CORE treniruotė su kineziterapeute Daiva Janarauskiene

Ant sofkutės patogu netik gulėti, bet ir sportuoti! Po šv. Velykų Daiva rodo 5 gerai majonezo ir bobų sankaupas naikinančius pratimus, kuriuos tradiciškai siūlo atlikti po 15 kartų ir pakartoti 3 serijas. Gero sporto!

#52 RYTO JOGA su jogos mokytoja Beatriče Liepute

Šiandien joga skirta sveikai nugarai! Kviečiame prisijungti su gera nuotaika.

Jeigu turite pageidavimų ar klausimų, prašome kreiptis “Yoga with Liepute” (Facebook ir Instagram).

Svarbu: jeigu turite specifinių sveikatos sutrikimų ir turite abejonių, prašome kreiptis su klausimais dėl sekos pakeitimų.

#53 STRONG BODY su asmeniniu ir fizinio rengimo treneriu Mantu Drumstu

Šiandien siūlome kartu su treneriu Mantu atlikti 5 pratimų treniruotę, kuriai prireiks tik rankšluosčio! Treniruotę sudaro 5 skirtingi pratimai, kuriuos atliksime rato principu.

Rekomenduotina pratimų seką kartoti 3-5 kartus. Taikydami šią struktūrą užtruksite iki 30min.

A1 Įtūpstų variacija 5 x 15-20
A2 Prisitraukimai 5 x 8-12
A3 Kojų slydimai 5 x 10-12
A4 „Y“ formos rankų kėlimas 5 x 15-20
A5 Lentos variacija 5 x 30-60s.

#54 RYTO JOGA su jogos mokytoja Beatriče Liepute

Labas rytas su joga! Šiandien pabandykime balansavimo pozas kartu. Meskite sau iššūkį!

Jeigu turite pageidavimų ar klausimų, prašome kreiptis “Yoga with Liepute” (Facebook ir Instagram).

Svarbu: jeigu turite specifinių sveikatos sutrikimų ir turite abejonių, prašome kreiptis su klausimais dėl sekos pakeitimų.

#55 RYTO JOGA su jogos meistre Aiguste Karaliūnaite

Šįryt treniruotė skirta kojų tempimui, puikiai tinka visiems, kas nori pasiekti savo kojų pirštus anksčiau ar veliau ir ne tik. O jei rimtai, tai puikiai tinka visiems, ypač daug sėdintiems ar kas dirba ant kojų (hamstring stretch).

Blokeliai, diržai, patiesalas naudojamas prireikus – priklauso nuo jūsų lankstumo, kelių jautrumo (laisvai gali būti iškeisti į knygas, šalikėlius ar diržus).

Jei turite pageidavimų dėl sekančios treniruotės ar turite klausimų drąsiai krepkites. Taip pat turint tam tikrų sveikatos ypatumų (nugaros skausmai, išvaržos, spaudimas ir pan.), kreipkites dėl sekos aptarimo. Klausomės savo kūno, neturėtume jausti aštrių skausmų ar nutirpimų.

Yra galimybė užsisakyti ilgesnės trukmės jogos treniruotes, individualias, specialiai sukurtas jums sekas, atsižvelgiant į jūsų sveikatos ypatumus. Krepkites dėl daugiau informacijos @aiyogafitness (Facebook, Instagram) arba contact@aiyogafitness.com.

#56 RYTO JOGA su jogos mokytoja Beatriče Liepute

Šiandien ir vėl visus kviečiame pradėti rytą su jogą ir Beatriče!

Jeigu turite pageidavimų ar klausimų, prašome kreiptis “Yoga with Liepute” (Facebook ir Instagram).

Svarbu: jeigu turite specifinių sveikatos sutrikimų ir turite abejonių, prašome kreiptis su klausimais dėl sekos pakeitimų.

#57 CORONA FIGHT su Muay Thai ir K-1 treneriu Ričardu Kuliu

Šį kartą kviečiame į treniruotę su kovos elementais ir puikiuoju Muay Thai ir K-1 treneriu Ričardu Kuliu!

APŠILIMAS: 20/10 x 3.
Atsispaudimai, funkciniai atsilenkimai, įtūpstai su suoliuku.

TRENIRUOTĖS I DALIS: 2 min / 1 min rest
1. Jumpin jacks (minutė su hanteliais, minutė be);
2. Begimas su smūgiais (minutė su hanteliais, minutė be);
3. Horizontalūs mostai, vertikalūs mostai (kas 30s keičiam);
4. Viena ranka laikom, kita mostas į viršų (kas 3s keičiam ranką).

TRENIRUOTĖS II DALIS: 3 min / 1 min rest
5. Smūgiai su suoliukais (1-a min kaire ranka, 2-a min dešine, 3-a abiems;
6. Su kėde (1-a min push kick/atsistūmimai, 2-a min middle kickas/smūgis koja, smūgiai keliais);
7. Maišiuką išlaikyti ore įvairiais smūgiais.

BAIGIAMOJI DALIS: 3 min / 1 min / 1 min
Pilvo presas, kas 30s keičiam pratimą (žiūrėti video);
Kaklas: po 30s keičiam pratimą;
Plankas: įtempiam sėdmenis, laikom.

#58 RYTO JOGA su jogos mokytoja Beatriče Liepute

Šiandien tempiame visą kūną, stipriname stuburą, rankas! Priisijunkite kas norite sustiprėti, įgauti lankstumo ar tiesiog pajudėti.

Jeigu turite pageidavimų ar klausimų, prašome kreiptis “Yoga with Liepute” (Facebook ir Instagram).

Svarbu: jeigu turite specifinių sveikatos sutrikimų ir turite abejonių, prašome kreiptis su klausimais dėl sekos pakeitimų.

#59 STRONG BODY su asmeniniu ir fizinio rengimo treneriu Mantu Drumstu

Šiandien siūlome kartu su treneriu Mantu atlikti 4 pratimų treniruotę. Treniruotės metu pasitelksime kėdę. Kiekvienam pratimui skirsime po 30s. Optimaliausia būtų pratimų seką daryti be sustojimo ir atsikvėpti (1-2 min.) po paskutiniojo. Darome ne mažiau 5 ratų, tačiau Mantas rekomenduoja pasistengti padaryti 10 ratų.

A1 Pritūpimai 1 koja 5 x 30s.
A2 Dubens kėlimas 5 x 30s.
A3 Atsispaudimai 5 x 30s.
A4 Lentos variacija 5 x 30s.

#60 RYTO JOGA su jogos meistre Aiguste Karaliūnaite

Pradėk rytą su energija. Šį rytą treniruotė šiek tiek labiau dinamiškesnė. Judame su kvėpavimu, judame greičiau. Blokeliai, diržai, patiesalas naudojamas prireikus – priklauso nuo Jūsų lankstumo, kelių jautrumo (laisvai gali būti iškeisti į knygas, šalikėlius ar diržus).

Kadangi tai paskutinis mano video @breakingfit platformoje sekite @aiyogafitness Facebook, Instagram jei ir toliau norite tęsti jogos treniruotes su manimi.

Didelis DĖKUI BreakingFit už Virtualaus gym’o įgyvendinimą!

Jei turite tam tikrų sveikatos ypatumų (nugaros skausmai, išvaržos, spaudimas ir pan.), kreipkites dėl sekos aptarimo.

Klausomės savo kūno, neturėtume jausti aštrių skausmų ar nutirpimų.

Yra galimybė užsisakyti ilgesnės trukmės jogos treniruotes, individualias, specialiai sukurtas Jums sekas, atsižvelgiant į Jūsų sveikatos ypatumus. Kreipkites dėl daugiau informacijos @aiyogafitness (Facebook, Instagram) arba contact@aiyogafitness.com.